Съобщениe от 8-ми юли 2025г. във връзка с въвеждане на еврото в България

Уважаеми клиенти и ползватели на застрахователни услуги,

На 08.07.2025 година Съветът на Европейския съюз прие Решение за въвеждане на еврото от Република България, в съответствие с чл. 140, параграф 2 от Договора за функционирането на Европейския съюз, съгласно което еврото става официална валута на Република България, считано от 01.01.2026 година,  която дата е и датата на въвеждане на еврото в страната.

Официалният валутен курс, по който националната валута ще бъде конвертирана в евро, както е посочено в Решение на Съвета на  ЕС от 08.07. 2025 година е: EUR 1 = BGN 1.95583

Допълнителна информация за въпроси свързани с въвеждането на еврото в Република България може да намерите на официална интернет страница за присъединяването на България към еврозоната, създадена в изпълнение на Комуникационната стратегия за информация и публичност на присъединяването на България към еврозоната тук.

Свържете се с нас

Често задавани въпроси

01

Как да действам, ако се случи застрахователно събитие?

Необходимо е да ни съобщите и да заведете претенция. Сроковете за съобщаване и начинът на завеждане са описани в застрахователния договор. Препоръката ни е при всички случаи да ни се обадите възможно най-скоро след инцидента.
02

Какъв вид сгради могат да се застраховат по застраховка Домашно имущество?

По застраховка „Домашно Имущество” могат да бъдат застраховани апартаменти, къщи, други сгради и постройки от специален тип като гаражи, плевни, огради и др.
03

Имам допълнителна здравна застраховка. Налага се да постъпя за лечение в болница. Необходимо ли е предварително да Ви информирам?

В случай че Ви предстои хоспитализация, не е необходимо да получите потвърждение от застрахователя. Ако имате нужда от съдействие, ние сме готови да Ви подпомогнем в координацията с избраното от Вас лечебно заведение на телефон 0700 400 99 от 9:00 до 17:00 часа в работни дни.
04

Как мога да получа оферта за продукт за корпоративни клиенти?

За въпроси и оферти, свързани с нашите продукти за корпоративни клиенти, моля пишете ни на [email protected] или се свържете с нас на 0700 400 99.
05

Какво да направя, ако имам нужда от неотложна медицинска помощ и/или лечение извън работно време?

В неработно време, можете да посетите избрано от вас лечебно заведение за спешна или неотложна медицинска помощ. Съберете всички медицински и финансови документи за ползваните здравни стоки и услуги. Разходите се възстановяват при условията на вашата Застраховка.